10 راه برای ایجاد یک رابطه حرفه ای با مادرشوهر

رابطه عالی با مادرشوهر - وقتی صحبت از ایجاد یک ازدواج خوب با همسرتان می شود، بسیار مهم است که نه تنها روی رابطه خود با او سرمایه گذاری کنید، بلکه در رابطه با والدین او نیز سرمایه گذاری کنید. سرمایه‌گذاری روی رابطه‌تان با زن و شوهر به شکل گسترده‌ای به پایه‌ی ازدواج شما کمک می‌کند و ادغام هر دو طرف خانواده را آسان‌تر می‌کند. برای اینکه بتوانید طرف خوب همسرتان را بگیرید، باید بدانید که چگونه به صورت جداگانه به آنها نفوذ کنید. این بدان معنی است که نحوه رفتار شما با مادرشوهرتان باید کمی متفاوت از نحوه رفتار شما با پدر شوهرتان باشد. یک تفاوت وجود دارد زیرا به خصوص مادرشوهرها در پذیرش شما به عنوان عروس آینده‌اش کمی سخت‌تر و پرحاشیه‌تر هستند. برای اینکه بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید و مادر شریک زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهید، به رویکردهای خاصی نیاز دارد.
رفتار با مادر شوهر

رابطه عالی با مادرشوهر

وقتی صحبت از ایجاد یک ازدواج خوب با همسرتان می شود، بسیار مهم است که نه تنها روی رابطه خود با او سرمایه گذاری کنید، بلکه در رابطه با والدین او نیز سرمایه گذاری کنید. سرمایه‌گذاری روی رابطه‌تان با زن و شوهر به شکل گسترده‌ای به پایه‌ی ازدواج شما کمک می‌کند و ادغام هر دو طرف خانواده را آسان‌تر می‌کند. برای اینکه بتوانید طرف خوب همسرتان را بگیرید، باید بدانید که چگونه به صورت جداگانه به آنها نفوذ کنید. این بدان معنی است که نحوه رفتار شما با مادرشوهرتان باید کمی متفاوت از نحوه رفتار شما با پدر شوهرتان باشد. یک تفاوت وجود دارد زیرا به خصوص مادرشوهرها در پذیرش شما به عنوان عروس آینده‌اش کمی سخت‌تر و پرحاشیه‌تر هستند. برای اینکه بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید و مادر شریک زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهید، به رویکردهای خاصی نیاز دارد.

1. همیشه مؤدب بمانید

تحت هیچ شرایطی بدون در نظر گرفتن احساسی که در آن روز دارید، هرگز گستاخ نباشید یا رفتاری بداخلاقی داشته باشید. هیچ چیز بیشتر از کسی که فقط در بعضی مواقع مؤدب و در بعضی مواقع ناخوشایند است، مادرشوهر را آزار نمی دهد.

2. آداب خود را فراموش نکنید

به او نشان دهید که می دانید لطفاً و از شما متشکرم. هر چه بیشتر این دو مورد را بگویید بهتر است.

3. در مورد پسرش خوب صحبت کنید

هرگز در مورد پسرش به هیچ وجه بد صحبت نکنید، مهم نیست که چقدر از به اشتراک گذاشتن مسائل با او احساس راحتی می کنید. به هر حال او مادر اوست و اگر در مورد شریک زندگی خود بد صحبت کنید، تنها غرایز مادری محافظ او (یا پنجه ها) است.

4. او را بشناسید

به همان اندازه که او می خواهد بداند شما در مورد چه چیزی هستید، خوب است که شما نیز همین علاقه را به او نشان دهید. فقط به سؤال او پاسخ ندهید، به او نشان دهید که واقعاً می خواهید بیشتر او را بشناسید و به هر طریقی که می توانید به او نزدیک تر شوید.

5. از او تعریف کنید

مادرشوهرها عاشق تعارف خوب هستند و هرگز از آن خسته نمی شوند! بنابراین، هنگامی که او چیزی می‌پزد یا سازماندهی می‌کند، حتماً به او بگویید که خوب است. این چیزها را با یک لبخند گرم بگویید تا نشان دهید که واقعاً در مورد آن صادق هستید.

6. از او در زندگی مشاوره بخواهید

انجام این کار به او نشان می دهد که چقدر به عقیده او احترام می گذارید و برایش ارزش قائل هستید. این واقعاً باعث می‌شود که او احساس کند که از صحبت‌های او قدردانی می‌کنید و هیچ چیز برای مادر شوهر بهتر از این نیست که بداند عروس آینده‌اش واقعاً می‌خواهد نظرات او را در مورد چیزهای مهم بداند.

7. هر چند وقت یکبار هدیه بیاورید

شما هرگز نمی توانید با آوردن هدایایی در طول یک رویداد، شام یا صرفاً یک بازدید معمولی اشتباه کنید. هرچه هدیه شخصی‌تر باشد، بهتر است، اگر برای انجام مرحله شماره 4 تلاش کنید، می‌توانید بدانید.

8. همیشه کمک دهید

هر زمان که او می‌خواهد کاری برای خانواده یا اطراف خانه انجام دهد، به او کمک کنید حتی اگر فکر می‌کنید او به آن نیازی ندارد. این همیشه یک ژست عالی برای ارائه است و به او نشان می دهد که چقدر تلاش می کنید درگیر باشید.

9. اعتماد به نفس داشته باشید

گاهی اوقات مادرشوهرها می خواهند امنیت یا اعتماد به نفس شما را در میان “ارعاب” او آزمایش کنند. اگر به او نشان دهید که می توانید به خودتان وفادار بمانید و به آنچه هستید افتخار کنید، او بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد.

10. همیشه طوری رفتار کن که انگار دوستش داری!

حتی اگر واقعاً نتوانید یک ذره او را تحمل کنید، باز هم به هیچ وجه بهانه ای برای رفتار غیر دوستانه یا ناخوشایند به شما نمی دهد. این مادر شریک زندگی شماست، شما نمی توانید از او فرار کنید، پس بهتر است فقط آن چهره دوستانه خود را بپوشید و مانند او رفتار کنید.

سایت فارسیدو

تمامی محتوا و آموزشهای خانواده، ازدواج و روانشناسی سایت ” فارسیدو” توسط تیم تخصصی و با استفاده از منابع علمی و به روز تهیه شده و در اختیار شما قرار داده شده است. کپی برداری و استفاده از مطالب با ذکر نام و آدرس سایت بلامانع است.

با 5 ستاره از ما حمایت کنید
5/5
در linkedin به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در email به اشتراک بگذارید
در facebook به اشتراک بگذارید
پذیرش ناپدری و نامادری جدید

چگونه پذیرش ناپدری و نامادری جدید را برای کودکان آسانتر کنیم؟

من نامادری هستم چه باید کنم؟ چگونه ناپدری مهربان باشیم؟ ارتباط، صبر، ایجاد استانداردهای توافق شده توسط بزرگسالان درگیر و تثبیت نقش عضو جدید در خانواده ای که قبلاً زندگی نامه قبلی دارد، کلیدی است تا داستان «سیندرلا» تکرار نشود.

ادامه مطلب »
چگونه یک ناپدری خوب باشیم پدرخواندگی موفق

چگونه ناپدری خوب باشیم | پدرخواندگی موفق

پدرناتنی باید از همان ابتدا مرزها را تعیین کنید، اما باید برای تنش نیز آماده باشید. بچه ها ممکن است در مورد رابطه جدید مادرشان مشتاق نباشند و برای مدتی غیرعادی نیست که رفتار نامناسبی داشته باشند. سعی کنید این را شخصی نگیرید. تا جایی که می توانید با عشق خود سخاوتمند باشید، حتی در مواقع سخت، و به احتمال زیاد با گذشت ماه ها و سال ها همه چیز یکنواخت خواهد شد.

ادامه مطلب »
خشونت علیه کودکان

خشونت علیه کودکان (جنسی – مدرسه – آنلاین)

خشونت علیه کودکان اشکال مختلفی دارد. می تواند فیزیکی، عاطفی یا جنسی باشد. این اتفاق در همه کشورها و در هر محیطی رخ می دهد – در خانه کودک، جامعه، مدرسه و آنلاین. در برخی از نقاط جهان، نظم و انضباط خشونت آمیز از نظر اجتماعی پذیرفته شده و رایج است. و برای بسیاری از دختران و پسران، خشونت به دست افرادی است که به آنها اعتماد دارند – والدین یا مراقبان آنها، معلمان، همسالان و همسایگان.

ادامه مطلب »
تجاوزهای خطرناک برای کودکان از نظر سازمان های بین المللی

تجاوزهای خطرناک برای کودکان از نظر سازمان های بین المللی

از کشتار گسترده، معلولیت، آدم‌ربایی و خشونت جنسی گرفته تا استخدام در گروه‌های مسلح و اعتصاب به مدارس و بیمارستان‌ها، و همچنین تأسیسات آبی ضروری – کودکان ساکن در مناطق درگیری در سراسر جهان همچنان در مقیاسی تکان‌دهنده مورد حمله قرار می‌گیرند. 

ادامه مطلب »
پسر لجباز

روش رفتار با پسر لجباز

والدین کودکان اغلب با عصبانیت ها و نگرش های دوران کودکی دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین اگر شما یکی از آنها هستید، ما به شما کمک می کنیم تا بفهمید چگونه با یک پسر لجباز رفتار کنید.

ادامه مطلب »
دختر لجباز

تکنیک معجزه آسا رفتار با دختر لجباز

خلق و خو چیزی است که ما با آن متولد می شویم. بچه ها می توانند خلق و خوی داشته باشند و اگر دختر شما لجباز است، باید بفهمید که شما تنها نیستید که بچه لجبازی دارید. بسیاری از والدین دارای فرزندان لجباز هستند و وقتی بچه ها خیلی کوچک هستند اشکالی ندارد. اما روشی که با کودک لجباز خود رفتار می کنید، تفاوت بزرگی را در نوع بزرگسالی آنها ایجاد می کند. مرحله کودک نوپا و مرحله نوجوان سخت ترین مرحله در نظر گرفته می شود.

ادامه مطلب »
نوشتن دیدگاه